In mijn eikenhouten salontafel heb ik witte kringen,hoe kryg ik die eruit?

Ik heb al van alles geprobeerd,pledge,boenwas en zelfs schoenpoets maar kryg ze nt weg. Wie hft de ideale oplossing om ze weg te krygeng?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan t ook zonder afkortingen?

Het beste antwoord

Ik heb weleens van mijn moeder gehoord dat het helpt om sigarettenas over de kringen te wrijven.
Na een zoektochtje op internet lees ik die tip wel vaker.

Dus sigarettenas (evt met olie) over de vlekken wrijven, daarna schoonwrijven met een schone zachte doek.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kom k aan de as? We roken nt:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die ga ik zeker proberen! Baad t nt schaden zal t ook nt. Thanx Cindy!!

Andere antwoorden (7)

Probeer een beetje sigaretten as of nog beter sigaren as,en daarna uitpoetsen met een vochtig doekje.
Ietsje vochtig maar beslist niet nat.
En bij het poetsen ronde bewegingen maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je ook nog kunt proberen is fritessaus of mayonaise. Door de combinatie van zuur en vet wil het nog wel eens in de kring trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer het eens met bier , klinkt mischien vreemd , maar kreeg de tip ooit van mijn moeder en het hielp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die krijg je eruit door een papje te maken van 2 eetlepels slaolie en 1 eetlepel spiritus, dat even mengen en op de witte kringen aanbrengen goed dik. Tijdje laten intrekken en je ziet de kleur al terug komen, daarna droog poetsen met een zachte doek en de kleur is weer helemaal terug.

Succes !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een mengsel van olie en azijn. Dat op de kringen wrijven en weg is het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paraffine olie help wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wrijven met een gebroken walnoot, wil soms helpen