Mijn nieuwe wasmachine krijgt de werkkleding niet goed schoon, wie heeft er een tip?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.8K

Het beste antwoord

Probeer eens HG vlekkenzout of HG kluskleding wasmiddel.
Deze middelen zijn speciaal ontwikkeld tegen de hardnekkigste vlekken.

Succes !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

misschien heter wassen
minder was erin
of hem op extra vuile was zetten {als dat knopje erop zit}
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, heter wassen, kleding uitkloppen voor het erin gaat, minimaal handbreedte boven de was leeg laten, en eventueel voorwassen. Wat voor machine heb je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van: vertrouw rose, vergeet vlekken?
Dat spul werkt wel, al wordt ik ziek van die reclame.

Toegevoegd na 37 seconden:
al word ik ziek van die reclame
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk op het labeltje hoe warm het gewassen kan worden en kies een wasprogramma..intensief wassen..als je dat bij je programma's hebt staan.Doe de trommel niet te vol en gebruik een goed wasmiddel (Ariël)
Meest is werkkleding van katoen en dan was ik het op 90 graden.En schoon dat het is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er ook aan waar de werkkleding mee vervuild is. Zijn het overalls uit een garage van een autobedrijf dan zou ik een hand soda bij het wasmiddel gooien. Voorwassen werkt ook goed en de wasmachine niet te vol doen is een must.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de nieuwe types wasmachines zo zuinig met water zijn.
Als iets goed vuil is moet het zwemmen in het water,de was moet door het water heen slaan.
De moderne wasmachine kent het woordje vuile was bijna niet meer.
Voorwassen ,en de kook erover.
Desnoods een nachtje inweken in een sopje en daarna wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleding een nacht goed laten weken met een wasmiddel op basis van enzymen.
En dan normaal wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weken in warm water met groene zeep doet wonderen. Het is wel zo dat als je al veel geprobeerd hebt. vlekken steeds hardnekkiger worden. Gebruik zeker niet teveel zeep, dat werkt averechts!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
controleer of de temperatuur wel juist is. misschien gebruik je het verkeerde programma. en anders vlekkenzout gebruiken hiermee krijg je de meeste vlekken er wel uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even een nachtje in de Biotex® zetten en daarna gewoon wassen op het normale programma.
Ik deed dat vroeger ook met mijn werkkleding/overall's die vuil werden in de staalindustrie.
Nu doe ik dat soms ook nog met hardnekkige vlekken als bijvoorbeeld bloed of smeerolie.