Hoe krijg ik een parfumgeur uit een reistas?

De geur is in de tas getrokken door de vorige eigenaar, maar het is een erg mooie tas dus ik wilde het toch proberen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Van wat voor materiaal is de tas gemaakt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kunststof, iets uit de jaren zeventig, het moet er uit zien als leer maar dat is het niet.

Het beste antwoord

Komt de stank van binnen in de tas dan is dit waarschijnlijk de meest voor de hand liggende oplossing. Leg geurvreters in je tas. Voordeel is dat ze weinig ruimte innemen en doorgaans lost dit het probleem grotendeels op.

Toegevoegd na 11 uur:
Een koelkast ei doet hetzelfde als een geurvreter, maar is eigenlijk specifiek voor in de koelkast. Desalniettemin kan je hem ook gewoon in je tas leggen. Een koelkast ei kost meestal niet meer dan vijf euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt proberen een paar scheppen gemalen koffie in de tas te doen. dat tast de tas niet aan, en koffie neemt veel geurtjes op, echt een geval van baat het niet dan schaadt het niet
anneliez
10 jaar geleden
Vermoedelijk geeft een textielverfrisser meer resultaat dan koffie. Die neutraliseren geurtjes. Ik dacht aan het merk Febreze, maar dat lijkt niet meer te bestaan. Bij onder andere Blokker kan je het kopen van Ambi Pur. Ambi Pur textielverfrisser verwijdert vieze geuren uit stoffen die je niet kunt wassen en laat een frisse geur achter. Hier staan allemaal positieve beoordelingen: http://www.lekkerinhetleven.nl/product/ambi-pur/ambi-pur-textielverfrisser
Amadea
10 jaar geleden
Probeer eens royaal soda in de tas te strooien en laat dat een paar dagen staan.