hoe kan ik het makkelijkste zilver bestek oppoetsen?

Ik probeer zilver bestek op te poetsen dat al zwart ziet ik heb al geprobeerd met soda en zilverpapier maar dit werkte niet zoals het zou moeten

Weet jij het antwoord?

/2500

Poetsen met zilverpoets,ja het is een karwei,maar het is niet anders. Toegevoegd na 2 uur: Als je wilt dat het ook nog eens mooi gaat glimmen dan kun je het beste Flintoline gebruiken,maar pas op want dit is een polijstmiddel dus als je bestek gravure's als versiering heeft dan is het af te raden.

Heel snel en makkelijk gaat het met HG zilver snelglans dip, hier doop je je bestek een paar minuutjes in en dan is het weer als nieuw. Te koop bij de drogisterij, bouwmarkt en sommige supermarkten, dit is er ook voor bestek.

Bronnen:
http://www.shopwiki.nl/d/873327/433661091/...

met tandpasta schijnt het heel goed te gaan

Met het as van een sigaret

Je geloofd het misschien niet maar cola erover gieten en dan schuren werkt heel goed! Daarna nog een keer afqassen. En klaar! Succus!

Goedkoopste en makkelijkste is as uit een houtkachel, doe er wat water bij dat er een dik papje ontstaat en je hebt een perfect poetsmiddel voor alle metalen, ook voor zilver.

heel gemakelijk en goed te doen is aluminiumfolie en een paar flinke scheppen keukenzout in heet water ,het bestek er een paar uur in laten liggen en evt. nog opblinken met een zachte doek,niet giftig,vrijwel kosteloos en geen risico dat er vieze bijsmaakjes aan het zilver komen ,je zou ook nog azijn kunnen proberen gewoon azijn die je ook door salades gooit werkt in ieder geval in combinatie met zout geweldig bij koper en dan zonder toevoeging van water anders is het azijn niet zuur genoeg meer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100