Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik schimmelgeur uit mijn jas?

Mijn moeder heeft mijn jas gewassen in de wasmachine, en nu ruikt hij naar schimmel want ze zei hij mag niet in de droger dus hij heeft buiten gehangen.
Hoe krijg je deze geur er uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
935
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soortgelijke vragen zijn hier al eerder gesteld. Heb je al in het archief gekeken?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Allereerst de wasmachine goed reinigen ,als je er weer in gaat wassen zal je hetzelfde overkomen en waarschijnlijk zit er een bijluchtje aan alle was......zelf doe ik dunne bleek in een wasbol en laat de machine alleen even spoelen ,vervolgens draai ik een programma op 60 graden met een liter schoonmaakazijn(zonder was)
Hierna kun je je jas gewoon weer lekker wassen,nare geurtjes ontstaan omdat we tegenwoordig allemaal wassen op lage temperaturen ,je zou ook i.p.v. wasverzachter natuurazijn in het wasverzachterbakje kunnen doen dat verwijderd geurtjes en maakt je was ook op een hele goedkope manier zacht en je ruikt erna geen zure lucht hoor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Was de jas opnieuw, maar dan met HG Alle nare geurtjes weg uit sportkleding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding