Hoe krijg ik vlekken van rubberen tegels uit kleding?

Hoe krijg je vlekken van rubberen tegels uit broeken. Mijn dochter speelt op school op de speeltoestellen waaronder rubberen tegels liggen. Ze komt elke keer weer met zwarte knieën thuis. Eerst al in een dure broek, baal ik erg van. Nu weer in de oude broeken. Ik krijg het er niet uit, zelfs niet emt wasbenzine. Wie heeft de gouden tip!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7K

Antwoorden (1)

X10 is een prima middel om dit soort vlekken te verwijderen.
Wrijf de vlekken licht in met X10 en laat het even inwerken, vervolgens kun je de vlek met een vochtig doekje weg wrijven.
X10 is te koop bij de meeste drogisterijen.