Hoe krijg je konijnenurine uit je kleren ?

Mn konijn heeft geplast op mn broek en er is nu een gele vlek op te zien. De broek is al gewassen maar de urine is er niet uit.. Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

een schepje Vanish doet wonderen, wel even laten inweken op de vlek, voordat je hem in de wasmachine stopt.

GR
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Week je kleding in biotex groen, dan kunnen de enzymen hun werk doen.
Naspoelen met water met azijn. En de kleur en geur van urine is totaal verdwenen.

Succes!!