Mijn katoenen bloes is vergeeld, heb geprobeerd hem te bleken maar nu is hij nog geler hoe krijg ik hem weer wit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Om de was weer heerlijk wit te krijgen moet je naast je gewone wasmiddel een eetlepel soda in je wasbolletje doen.

Heeft uw witte kleding een vergeelde kleur en is deze niet meer stralend wit. Was je witte kleding met sap van een verse citroen in de wasmachine. Hiermee wordt het weer zo wit als het maar kan.

Diverse tips voor de witte was zijn o.a. steradenttabletten

Doe citroenzuur bij de was en hij wordt weer stralend wit.

Toegevoegd na 5 minuten:
Geel geworden wasgoed wordt weer wit door het 24 uur in boraxoplossing te zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je al geprobeerd hem een nachtje in de vanisch te zetten en vervolgens wassen met echfa wit ,je hebt waarschijnlijk geprobeerd te bleken in chloor .dit vergeeld inderdaad
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als het verder echt niet lukt om de gele aanslag te verwijderen, kan je het bloesje altijd verven met dylon textiel verf. Dit kan je bij de lokale drogisterij krijgen.

En je kan dan nog kiezen welke kleur.