Hoe krijg ik blauwe vlekken (door douchegel) uit mijn witte kleding?

Ik had een jus-vlek in een wit trainingspak. Ik ben gelijk naar boven gerend en bij gebrek aan beter (ivm verhuizing) douchegel gebruikt om het eruit te krijgen. Daarna in het oude huis in de was gegooid. Nu kwam het pak uit de wasmachine met blauwe vlekken! Ik heb al met zout, groene zeep, ossengal en vanish het eruit proberen te krijgen maar zonder resultaat.. Iemand die de oplossing heeft voor mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.8K

Antwoorden (4)

Hier staan al heel wat tips.
http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/schoonmaken-wassen/vlekken-witte-kleding.78306

Zelf heb ik altijd een flesje Echfa wit in huis. Het is van biotex.
Heeft u een wit weefsel dat helemaal vergeeld of grauw geworden is? Dan helpt Biotex Echfa Wit u uit de brand. Het maakt de stof weer smetteloos wit en verwijdert bovendien probleemloos thee-, koffie- en zelfs wijnvlekken.

Ik heb het pas nog gebruikt om bloedvlekken te verwijderen.

http://www.drogisterij.net/huishoudelijk/schoonmaakmiddelen/wasmiddelen/handwas_voorwas/biotex-echfa-wit-150gram-8710402357719
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echfa wit is inderdaad het product voor vlekken in en voor het wit houden van witte kleding. +
Je kan het ook met een beetje vanish (of huismerk ) proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Baking Soda of een zakje bakpoeder. Toevoegen aan het wasmiddel van de wasmachine of het trainingspak laten weken in bad met een paar schepjes bakpoeder. Het is een goedkoop middel en dus zeker het proberen waard. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste is denkelijk in jouw geval: in heet water met een handvol soda laten weken (minimaal een uur) en daarna wassen met zeep en bakpoeder of steradent pillen op de heetst mogelijke temperatuur.

Toegevoegd na 50 seconden:
in de wasmachine.