Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

zie hier: http://www.goeievraag.nl/vraag/vloeibaar-wasmiddel-houdbaar.39506

En ook hier:
Hou er ook rekening mee dat ook wasmiddelen een houdbaarheidsdatum hebben, drie maanden na het openen van het pak, moeten ze opgebruikt worden.

Maar ik moet zeggen dat ik zelf wel met veel 'ouder' wasmiddel gewassen heb (poeder) en dat dat prima ging. Vraag me af of dit ook geen manier is om mensen tot aanschaf van nieuw product te verleiden, terwijl dat eigenlijk nog niet nodig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee.

En ik heb ook nog nooit meegemaakt dat het ineens niet meer werkte, net als handwas, doucheschuim, afwasmiddel, etc...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vloeibaar wasmiddel heeft een uiterste houdbaarheidsdatum, dat staat meestal op de dop, anders op de fles.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik betwijfel of ooit iemand last heeft gehad van vloeibaar wasmiddel dat minder goed werkte, omdat de houdbaarheidsdatum was verstreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet er wel jaren overheen gaan, en dan gaat m.i. alleen de waskracht achteruit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding