hoe krijg je vaseline uit de kleren?

misschien een beetje rare vraag, maar ik heb laatst een broek gewassen waar ik in de broekzak per ongeluk een klein potje vaseline in heb laten zitten (als zijnde lippenbalsem). nu is dit potje in de wasmachine opengegaan en heeft de vaseline vlekken op de broek veroorzaakt. heb hem hierna nog 2 keer gewassen. Wordt wel iets minder, maar krijg het er niet uit..... wie heeft nog een goede tip?
bedankt alvast!

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat je de broek nog 2 keer gewassen hebt, maakt het niet makkelijker, je kunt proberen de broek te wassen met st Marc, dit lost vet goed op. Verkrijgbaar bij de bouwmarkt. Als de broek met de vlek, gewassen is, is de vlek moeilijk tot niet meer te verwijderen.

Ik zou eens proberen met wasbenzine, dat ontvet super. Best in een emmer en op een veilige plaats in de open lucht want het is brandbaar. Nadien gewoon wassen zoals u steeds doet.

e kan het beste verwijderen door onder en boven de vlek absorberend papier te leggen. strijk dan met een warm strijkijzer over de vlek en als je dat blijft herhalen zie je dan dat de vlek weg smelt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100