Koop een laminaat herstel setje bij de parkethande.l
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een brandgat in laminaat is niet schoon te maken. Laminaat heeft een kunststof toplaag en is beslist geen hout. Het laminaat deel moet er tussen uit dus de hele vloer uit halen en opnieuw leggen. Volgende keer kiezen voor echt hout.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alabastine heeft een speciale laminaatvuller. Dit repareert gaatjes en scheurtjes zo onzichtbaar en kleurecht mogelijk. Is verkrijgbaar in 6 kleuren die ook onderling te mengen zijn tot dé gewenste kleur.

Succes!