Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik kaarsvet uit mijn tafelkleed?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie de antwoorden op deze reeds eerder gestelde vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/verwijder-kaarsvet-tafel.17107

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kranten of keukenrol papier erop en dan met een warm strijkijzer erover. Papier steeds verversen. Succes verzekerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Met keukenrol en een strijkijzer... Keukenrol erop leggen en op een lage stand, zonder stoom, strijken. Het vet smelt en wordt door het papier opgenomen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je zou ook kunnen overwegen om de kleed heet te wassen. Paraffine was smelt bij temperaturen tussen de 47 en 64 graden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Strijkijzer op de laagste stand, keukenpapier over het kaarsvet en dan strijken. Het kaarsvet wordt vloeibaar en het keuken papier neemt het op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pak de föhn en houd deze erop. Het kaarsenvet wordt weer vloeibaar en je kunt het er zo afhalen met een lepel of met een mesje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij een +, omdat ik die minnen niet begrijp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet van mij, maar vermoedelijk omdat er op deze manier kaarsvet achterblijft in de vezels van het kleed.
Of als je het kleed niet kunt wassen, in de diepvries en dan kun je het eraf breken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak de vlek nat met wasbenzine en doe er dan een stuk keukenpapier op en een hete strijkbout.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst alles er af krabben wat er af kan, dan een stukje keukenrol overheen legggen, en er overheen strijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding