Ik doe het altijd en het gaat gewoon goed. Op sommige staat ook een wasvoorschrift. Ik was ze altijd op 30 graden.

Toegevoegd na 2 dagen:
en daarna doe ik ze in de droger
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik meen toch echt te lezen dat er wasDROGER staat, waarom gaan alle antwoorden dan over wassen?

Ik zou hem niet in de droger doen maar gewoon over een deur hangen

Wasdrogers rollen om en om en dan heb je kans dat de binnenkant helemaal "opfrommelt"
Kans dus, zeg niet dat dit ook bij alle dekbedden zal gebeuren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was ze in de wasmachine, op het 2-persoons na, omdat die niet past en droog ze in de droogtrommel, dat gaat al jaren goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat er niks op het etiket Van het dekbed? Het kan wel maar dan kan je je wasdroger beter op een lage stand zetten. Maar ik doe ze wel in de droger maar op een synthetische stand. Luchten doe ik ook in de droger.