Is er een app die aangeeft wanneer je je was gewoon buiten aan de waslijn kan laten drogen.

Dus een app die voor jouw locatie informatie heeft of je de was buiten kan laten drogen of dat je de was die dag toch niet droog krijgt en de was dus beter binnen kunt laten drogen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan ook lokaal naar het weerbericht kijken, of zelfs gewoon even naar buiten kijken: http://www.wunderground.com/q/zmw:00000.1.06344
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het raam is een fantastische app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt door het raam kijken wat je wil of apps van weerberichten raadplegen maar soms kun je de was, ook als het niet regent, de hele dag buiten hangen en dan is die nog niet droog op het eind van de dag!

Antwoorden (4)

Ja, buienradar.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buienradar?

Toegevoegd na 33 seconden:
Oeps, is al gezegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WeatherPro. Heel eenvoudig je lokatie ingeven en heel nauwkeurige voorspelling
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de buienradar is er een mogelijkheid die je kan aanvinken, waarna je een waarschuwing krijgt, als er in jouw plaats spoedig regen wordt verwacht.
Je kunt er dus je eigen lokatie invullen.