Olie- en vetvlekken moet je zo snel mogelijk bestrooien met
magnesium (dit kun je krijgen in de apotheek). Dit laat je een dag intrekken. Vervolgens borstel je de jas goed af.
Eventueel nadeppen met een licht vochtig doekje gedoopt in een sopje van afwasmiddel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hiervoor gebruik je Degreaser Spray die verwijdert ingetrokken vetvlekken uit alle leersoorten.

Toegevoegd na 51 seconden:
http://www.lcknederland.nl/a-23090849/speciale-reinigers/degreaser-spray-cfk-vrij-vetverwijderaar/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Allereerst kunt u grof zout op de vlek strooien en het erin laten trekken. Als de vlek te hardnekkig is kunt u het proberen met soda. En vervolgens met een natte punt de vlek schoondeppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijd talkpoeder bij vetvlekken. Je strooit het op de vlek, drukt het er een beetje in, in laten trekken en afkloppen. Klaar...
P.s. Werkt ook heel goed met vetvlekken die er al een tijd inzitten en zelfs na wasbeurten blijven zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lukt goed met afwasmiddel