Hoe kan ik krassen op een inox wastafel in de keuken weg krijgen? De keuken is nog maar 1 jaar oud.krassen komen waarschijnlijk van de vaat te doen.

Ik onderhoud de wastafel goed zonder schuurmiddelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

Het is heel normaal dat een aanrecht of een wabak van roestvast staal gaat krassen.
Krasjes zijn ook eigenlijk niet te voorkomen.

Normaal gesproken geeft dat het materiaal juist een mooi gebruikt levend aanzicht.
Dat vond ik bij mijn roestvrijstalen aanrecht.
En dat vind ik ook nu bij mijn roestvrijstalen afwasbak.

Er zijn wel van die matjes te koop die je in de wasbak moet leggen, maar persoonlijk vind ik dat onhandige en onnodig.
Maar ja, als er te diepe krassen in zitten, dan is dat iets anders en die zijn die heel moeilijk te verwijderen.

Er zijn wel dingen, een soort sponsjes, om krassen te verwijderen, zegt men zelf.

Kijk hier:

http://www.rvs-schoonmaken.nl/Krassen-op-rvs

Set om handmatig krassen uit uw rvs te verwijderen. Bekijk de productvideo voor een uitgebreide handleiding!

Schoonmaken van roestvast staal en het daarna mooi glimmend maken doe je door het een beetje in te wrijven met wat olie op een doekje.