Is het mogelijk om een groepje schoonmakers in te huren voor een paar uur?

Mijn vader heeft een eigen bedrijf maar hij werkt 60 uur inde week dus heeft hij zijn eigen huis aardig verwaarloosd, ik wil hem daarom een groepje schoonmakers cadeau doen die zijn huis dan in een dag weer schoon krijgen.
Ik dacht aan een groepje van 3 of 4 want zijn huis is niet heel groot.
Is dit mogelijk, zo ja hoe moet ik dit dan aanpakken en hoeveel kost dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

voordat we gingen verhuizen kregen we een "opleverschoonmaak" kado van mijn ouders. 3 dames hebben een paar uur lang mijn huis doorgeworsteld. Ik denk dat dat rond de 300.- kostte. Was gewoon een bedrijf uit de regio. Even googlen wat er bij jou in de buurt zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je zou eens in de supermarkten in de buurt van je vaders huis op het prikbord kunnen kijken
als je dan zelf erbij bent lijkt me wel zo veilig. voor je vaders spullen
11 jaar geleden
Je kunt naar een schoonmaakbedrijf gaan ,
maar ook naar een uitzendbureau.
Het zal niet erg goedkoop zijn maar daar heb ik geen kijk op.
Als ik jou was zal ik er inderdaad een oogje in het zeil houden zoals voorganger ook al zei.
Nu is het wel zo dat schoonmaakbedrijven en uitzendbureau,s wel weten welke mensen er betrouwbaar zijn om zoiets te laten doen.
Succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat je gewoon zomaar een schoonmaakbedrijf kunt inhuren, want het gaat toch om een speciale situatie. Misschien kan dit bedrijf je verder helpen http://www.professioneelschoonmaken.nl/692/kennis/dossiers/specialistischereiniging/ontruimingen-en-grote-schoonmaak-particulieren/
Ik zou het juist niet zelf doen, lijkt me veel te emotioneel voor zowel jou als je vader. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor dat kan, met 1 seconde googlen had ik al een bedrijf gevonden:
"Hoe werkt het bestellen van een schoonmaak?
Uw bestelt via onze website uw schoonmaak op maat. Op de afgesproken dag en tijd komt het schoonmaak team voorrijden. Het team heeft alle materialen bij zich om de gevraagde werkzaamheden naar behoren uit te kunnen voeren. Bij aankomst neemt U met de voorman de werkzaamheden door en kunt u uw specifieke wensen kenbaar maken. Vervolgens worden alle werkzaamheden uitgevoerd. Tot slot controleert u samen met de voorman na afloop de werkzaamheden en onze medewerkers ronden het werk pas af als u tevreden bent.

Bestel direct online uw Voorjaarsschoonmaak
Stel in vier stappen uw eenmalige schoonmaak op maat samen

1. Kies uw schoonmaak pakket
2. Kies de vuil graad
3. Geef per ruimte aantal m2 aan en selecteer de uitvoer datum
4. Bekijk de totaal prijs en vul uw gegevens in."

http://www.voorjaarsschoonmaak.eu/

Als dit te duur is zou je kunnen aankloppen bij een bungalowpark in de buurt, daar werken heel veel schoonmakers op maandag en vrijdag bij het wisselen van de huisjes en misschien kun je er een paar inhuren op een andere dag doordeweek? Wel erbij blijven want je weet niet wat voor mensen je in huis haalt (met het oog op diefstal).