Ik heb een hele aparte geur aan me trui heb meerdere malen al gewassen maar krijg het er niet uit

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit er zijde in verwerkt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee zit geen zijde in verwerkt

Het beste antwoord

het middel tegen alle geurtjes is een klein beetje azijn in het bakje van de wasverzachter doen. Succes verzekerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Azijn was ook mijn advies geweest.

Andere antwoorden (9)

Leg de trui in de sneeuw als er bij jou nog wat ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan zijn dat je wasmachine niet goed meer is..Normaal moet de geur er gewoon uitgaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt niet alle geuren verdwijnen als je een goede wasmachine hebt. Schimmelgeur bijvoorbeeld, gaat gewoon niet meer weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke..Nou mijn wasmachine wast weg alle geuren weg..en Schimmelgeur heb ik nog nooit in mijn kleding gehad!!
Leg hem eens een nachtje droog in de vriezer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De oude klassieker is azijn, moderne middelen die zuurstof produceren werken ook.
Helaas hebben die vaak een slechte, zoniet funeste invloed op de kleur.
Ook biotex voorwas is geschikt.
Is het wit katoen, dan kun je op chloor over gaan.
Wil dit allemaal niet, wat me sterk lijkt, dan moet een wasverzachter met een geurtje of wat deodorant/ eau de toilette de geur maskeren.
Geen elegante oplossing.
Een wat ongebruikelijke oplossing is het (witte of zacht gekleurde ) kledingstuk een poosje onder de zonnebank/ hoogtezon (!) leggen.
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor soort geur is het? Ruik je het altijd, of alleen als ie nat is?
Wat voor middeltjes helpen om geuren weg te halen, weet ik niet. Wat ik wel heb gemerkt uit eigen ervaring, is dat je snel je was moet ophangen, als het een halve dag in de wasmachine blijft, komt er na een paar keer schimmelgeur in, die elke keer als ie nat is, terug komt.
Wat kan helpen is een ander wasmiddel proberen. Ik merk dat sommige biologische wasmiddelen geuren er minder goed uitkrijgen, en de kleren standaard wat muffiger ruiken. Dat is dan natuurlijk de echte geur van de kleding, bij niet-biologische wordt die verhuld door een laagje parfum. Maar een niet-biologische proberen, of een ander merk biologische, kan wel helpen als je wil dat ie lekkerder ruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe de trui in de zak van Max, en koop een mooie nieuwe! Deze oplossing werkt 100% zeker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan het materiaal waar de trui van gemaakt is.
Het enige wat je kunt doen is wasverzachter gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja in de sneeuw leggen heb ik pas ook gehoord, of in de mist dat schijnt ook goed te werken.

Ook bij moeilijk te verwijderen vlekken.

Ik hoop dat je het weg krijgt.

Er zaten ook veel goede tips in de andere antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dezelfde categorie: in de badkamer hangen als het er nog flink vochtig is / terwijl je aan het douchen bent.