Hoe krijg ik een kast geurloos?

In de kast hangt een erg vieze, zoetige, kunstmatige lelielucht. Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar er luchtverfrissers ingespoten en die wi ik er nu graag weer uit hebben, zonder er een andere geur voor in de plaats te brengen. Dus geen wierook, geurkaarsen of andere zooi.
Het begint een beetje een probleem te worden omdat ik mijn kleren nu in een andere kamer in stapels op de grond heb liggen, die eigenlijk verbouwd zou gaan worden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

ik zou eens kijken hoe ver je komt met een paar schaaltjes azijnwater.
Rieneke1
11 jaar geleden
Voor de koelkast schijnt een schaaltje gemalen koffie te helpen, misschien in een kast ook wel
anneliez
11 jaar geleden
Een schoteltje met gemalen koffie helpt tegen geurtjes
Enkele dagen tot een week laten staan voor de koffie ververst moet worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HG `Alle nare geurtjes weg` is een middel om de kast geurloos te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ook helpt is wanneer je er een schaaltje soda in zet, dat neemt de geur op. Wel regelmatig verversen.

Succes!