Hoe krijg ik mijn door een petroleumvuur, met zwarte roet bezette, plastieken vensterkozijn, terug wit ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

ik heb in de keuken en huiskamertrap plastiek plancette en stook in de winter met petroleum en alles wordt ook roetzwart dat verwijder ik met vloeibaar dreft vetoplosser power spray uit de supermarkt maar ook soms met dusty die vind je bij de wibra [is de goedkoopste]ben over alle twee content en ook de prijs is te doen moet wel soms 2 keer wassen dat hangt er van af hoe veel ik heb gestookt maar het wordt steeds weer mooi wit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
het is dasty trouwens, en je moet wel de gele pakken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dasty is superspul!!!
Ontvetten, goed scheuren en overschilderen, andere oplossingen zie ik niet.
Misschien kan je er een witte strook overheen plakken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer alcohol met natriumperboraat (5 a 8 %) of alcohol met een mengsel van gelijke delen ammonia en waterstofperoxide (3 a 5 %).