Hoe kan ik goedkoop mijn New Era cap schoonmaken? (eigenlijk dus gewoon met huis-tuin en keukenspullen).

En nee, de New Era cap brush heb ik al als alternatief gezien, maar via internet is het weer een heel gedoe.
Ik heb in een eerder gestelde gelijksoortige vraag gezien dat je je pet in een sopje moet doen. Maar er zit karton in mijn pet en hij zal afgeven en zijn kleur verliezen (ikheb een rode). Dus, hoe krijg ik mijn pet schoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Breng hem naar de stomerij voor een chemische reiniging.