Hoe was je het best een fleecedeken zodat het mooi blijft en niet op wolt ? En wat kun je gebruiken in de plaats van wasverzachter? ( ng nooit gebruik

nadat ik mijn vorig fleece deken gewassen had , was het niet meer zo zacht en was het opgewolt , ( soort van pluisjes , dat je ook kunt hebben na het wassen van pullovers )

11 jaar geleden
32.1K

Het beste antwoord

* Zo kort mogelijk programma.
* Zo laag mogelijke temperatuur.
* Azijn gebruiken in plaats van wasverzachter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doralien
11 jaar geleden
en het drogen ? op een rekje ? of mag het in de droogkast op bv een wolprogramma ?

Andere antwoorden (3)

Half uur programma en dan het liefst niet hoger dan 30 graden, wassen met wasverzachter van Robijntje en dan in de droger.

Toegevoegd na 5 dagen:
Vraag verkeerd gelezen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is wat je kan gebruiken * in plaats van *
wasverzachter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeps, haha. Bedankt voor je correctie!
Ik zou ze gewoon op 30 graden wassen met een wolwasmiddel. Geen azijn of wasverzachter en drogen op het rek. Maar pluisjes ga je sowieso wel krijgen bij fleecedekentjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaja, een antwoord van een MAN dit keer: Voor een paar tientjes heb je een stoom apparaat (bekijk die aanbiedingssites bijvoorbeeld, van € 99 voor € 29 vandaag) Ik zal een paar bronvermeldingen toevoegen waar ze "ik zeg niet iedere dag" maar regelmatig voorbij komen. Deze week nog kwam er 1 langs maar weet niet exact welke site het nou was. Ook voor vlekken in kleding of nare geurtjes werkt zo'n ding perfect. Wat ik zelf doe met fleece: gooi het in de auto en doe het met een wasbox van de autowasstraat met schuim en daarna grondig schoon spuiten en DIRECT in de zon hangen. Het zal wel weer een "mannen knullige" oplossing zijn, mijn fleece plaid is nog net zo zacht als 2 reinigingsbeurten er voor! Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Nou vooruit een+