Hoe kan ik deze handtekeningen die met een pernament stift zijn gemaakt uit mijn cap halen? (Ook foto)

De onderkant van mijn cap is groen, er zitten 2 handtekeningen op van bekende bmxers, maar ik zie ze binnenkort weer dus dan kan ik ze opnieuw vragen met wat andere erbij. Ik wil graag dat het groen nog mooi blijft.
Op de cap staat: 85% acrylic, 15% wool.
Hoe kan ik dit het beste er af halen?
De cap is op het moment vies want ik heb hem buiten laten liggen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Met brandalcohol of wasbenzine.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet dus, het word dus deze netjes opbergen en zoals je al zij binnenkort weer opnieuw vragen en dan de cap niet meer buiten laten liggen ;-))