Hoe krijg je een kleurspoeling voor je haar uit je kleding?

Ik heb een beetje kleurversteviger op mijn truitje geknoeid. Het is geen haarverf, maar zo'n soort spulletje dat 2 tot 3 wasbeurten blijft zitten. Ik heb al vlekkenreiniger voor inktvlekker geprobeerd, maar dat was het 'm niet helemaal.

Weet jij het antwoord?

/2500

Vlekkentovenaar, die heeft een serie van die kleine flesjes speciaal voor elke vlek... Bij de drogist... Succes... En als dat niet lukt, je krijgt die vlek er niet uit, dan adviseer ik je nog veel meer van dat originele haarspul te kopen en je kleding er mee in te smeren, twee voordelen heb je dan, je krijgt het er nooit meer uit, maar dat wist je al en het kleurt heel schattig bij je haar...

Wat je nu nog kan doen weet ik niet. Lesje voor de volgende keer: gelijk haarlak eroverheen spuiten en in de was. Deed ik altijd met echte haarverf en t gaat er gewoon uit. (Ben 6 jaar lang kapster geweest en hierdoor kon ik ook mijn mooie kleding mooi houden)

Dat spul geeft echt rotvlekken! Jammer dat je het al geprobeerd heb met inktvlekker verwijderaar want ik ben bang dat het er nu helemaal niet meer uitgaat. Betreft het witte kleding dan kan je een nachtje bleekwater proberen. Textielverf is anders een optie......

Je kan er head and shoulders opsmeren en proberen dit schoon te wrijven.

Gaat het er ook niet af in de wasmachine dan? Eerst wat vloeibaar wasmiddel op de vlek inwrijven, en vervolgens in de machine. En idd zodra je het op kleding knoeit, de plek in sprayen met haarlak, en vervolgens in de wasmachine. Ik ken het probleem helaas, alleen bij mij zit het op mn lederen bankstel. ;-(

Wat heel goed werkt voor deze vlekken in textiel is Trisel. Moet je eens proberen, is echt de moeite waard. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100