zwarte suede schoenen geven af met als gevolg zwarte strepen op me lichte broek iemand tips hoe ik het eruit krijg?heb al alles geprobeerd!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Die strepen kan u oplossen met eerst wat slaolie te laten inweken en dan te wassen. Eventueel voor het wassen nog eens extra inwrijven met een vloeibare ontvlekker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hou je dan geen vetvlek over?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daarom moet u die nadien inwrijven met een ontvlekker en wassen .
ossegal zeep al geprobeerd?
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Olijvenzeep lost alles op!!!

In Frankrijk zie je ze overal: grijsgroene blokken olijvenzeep. Ook in Nederland te koop, gelukkig. Ik haal hem bij Dille en Kamille en doe er een halfjaar mee. Wrijf de vlek ermee in, laat het een dagje intrekken, maak er dan met warm water een sopje van en was het goed. Eventueel herhaal ik het ritueel. Zo zijn wij van heel wat vlekken verlost.

Het is heel zacht, maar de (70%) olijfolie lost de vlekken op. Je kunt het zelfs voor je huid gebruiken, zo zacht.

Toegevoegd na 36 seconden:
http://www.ouders.nl/minz2005-vlekkentips3.htm