Iemand een idee waarom de lekkere geur van wasverzachter bijna geheel verdwijnt als je je was in de droger droogd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk omdat ze vluchtig zijn. Maar bij mijn droger saat dat ik geen wasverzachter mag gebruiken. Wat alleen niet waarom.!

Het beste antwoord

De geurige stoffen in wasverzachter zijn vluchtig. Omdat een wasdroger de was d.m.v. warmte droogt, vervliegen deze vluchtige geurige stoffen sneller en ruik je ze minder. Als hier thuis de was binnen wordt gedroogd (b.v. bij slecht weer) dan ruik je in huis ook die lekkere geur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En veel beter voor het milieu! +1

Andere antwoorden (1)

Ik moet zeggen dat ik daar niet echt last van heb.

Laat je hem te lang draaien misschien?