Als de kastjes niet hoogglans zijn, zijn er verschillende opties, het balbo sponsje, sigarenas met olie mengen en poetsen maar, gel voor de vaatwasser erop en even laten inwerken, daarna met de afwasborstel schoonboenen.

Hoogglans, de gel voor de vaatwasser erop, even in laten werken en schoonpoetsen met een schone, vochtige doek.

Werkt dit allemaal niet, dan naar de keukenzaak en daar een reinigingsproduct kopen.
succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat water met zuiveringszout wil hier wel helpen.
Zuiveringszout wat je in de keuken gebruikt.
11 jaar geleden
Verse vochtkringen door thee kunnen verdwijnen door er met een warme doek over te wrijven. Oudere waterkringen worden (bijna) onzichtbaar na een behandeling met meubelolie en azijn. Meng beide op een schoteltje en wrijf krachtig met een wollen of flanellen doek totdat het hout warm wordt. Eventueel kan je ook de haardroger gebruiken. Herhalen bij hardnekkige theekringen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak een oplossing van chloorbleekloog ook wel glorix. Een 100ml op de liter is genoeg. Daarna met een doek over de vlek. De kleurstof verdwijnt door het oxiderend vermogen van het chloor. Dit gaat ook goed met thee/koffiepotten en kopjes.