Met een stoomreiniger, heb je die niet, ontvettend schoonmaak middel, zoal Dusty vd Wibra er op spuiten, uur laten intrekken, dan schoonmaken.
Lukt het nog niet, schuur of staalsponsje.

Toegevoegd na 50 seconden:
Daarna wel goed drogen anders krijg je geen vuur ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Trucje om het vuil uit het middelste gaatje te weren: lucifertje erin, evt. omwikkeld met wat plastic.
met een (imitatie) Balbo sponsje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een spray om aangekoekt vet te verwijderen van de barbecue. Inspuiten, laten inweken en met een groen schuursponsje eraf schuren. Desnoods herhalen.
Komt wel goed, succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon met Dasty van de wibra,kost nog geen twee euro,en werkt super.Je moet wel de gele Dasty hebben