Hoe krijg je de vieze geur uit je badkamer?

Ik heb mijn badkamer schoongemaakt en het stinkt nog steeds. Ik heb zelfs de kleedjes gewassen.... Maar er blijft een vieze lucht hangen. Het komt niet uit mijn wc, douche putje of wasbak... Het hangt gewoon in de lucht en zelfs luchten helpt niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K
Amadea
12 jaar geleden
Dan komt het vermoedelijk via de afvoerbuis uit een ander appartement. Vraag de buren eens na! De bron zal weggehaald moeten worden, in plaats van pogingen de gevolgen te verhelpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of heb je er slippers staan met een stoffen ding over de voet? Ik had ook eens alles gedaan om de stank weg te krijgen. Lukte niet. T bleken de slippers...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou we wonen boven een bedrijf. Die hebben beneden onder ons appartement geen toilet maar achter. Zoals ik al zei komt het niet uit putjes of de wc.

Het beste antwoord

Er zijn wel wat trucjes om vieze geur te maskeren (zie link), maar de oorzaak van het probleem neem je er niet mee weg. Probeer deze toch te achterhalen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt waardevolle bron gegeven, goed naar de vraag gekeken.

Andere antwoorden (3)

Doe een scheutje gloor in je water putje.
Daar moet het wel van daan komen.
Suc6
12 jaar geleden
Bij ons is in het studentenhuis is het vaak een putluchtje..die soms de kop op steekt, wat helpt is een scheut onverdunde bleek in de putjes, of soda (schoonmaakzout) met kokend water. Als dat niet helpt kun je in ieder geval heel de badkamer eens doen met bleek of soda (niet mengen!!), omdat dat alle schimmels en bacteriën dood op tegels en tussen voegen...

Dit zijn in ieder geval de middelen die bij mij altijd werken :).

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat noem ik maskeren .
de geur moet op een andere manier worden geneutraliseerd .met chloor blijf je dat doen zolang je daar woont en de geur gaat je neus op den duur irriteren
burgos
11 jaar geleden
Nee hoor, het putje moet gewoon ontsmet.Je moet dat altijd 2x per week doen.
Ik weet niet wat voor plafond je hebt, maar ik heb mijn plafond een keer met water met chloor schoongemaakt en de vieze geur was eindelijk (na jaren) uit mijn badkamer. Zorg wel dat je oude kleren aan hebt en een veiligheidsbril, want je wilt de chloor niet in je ogen krijgen. Succes ermee!