Hoe krijg ik moeilijke vlekken uit mijn witte schoenen? (Zie afbeelding)

Ik heb nu sinds een maand nieuwe schoenen. Ze zijn helemaal wit en van het merk Hugo Boss. Het vervelende is echter dat de zijkanten van een bepaalde stof zijn die moeilijk zijn te reiniggen. Ik heb geprobeert ze te wassen met de hand onder warm water en een beetje wasmiddel maar kreeg het niet weg. Iemand een idee? Ik vind ze namelijk veel te mooi om nu al weg te doen vanwege de vlekken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Stop ze in een oude sloop en was ze in de wasmachine op 30 graden. Voeg bij uw gebruikelijke wasmiddel een druppel bleekwater. Laat ze dan drogen in de openlucht.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit bleekwater !!
Dat vreet de vezels kapot , en je hebt dan gaten in je schoenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is maar 1 druppel dat kan echt geen kwaad.

Andere antwoorden (4)

Vanish Dual Power wordt als beste aangeprezen. Zelf gebruik ik Treffer (te krijgen bij DA drogist). Daar verwijder je zelfs olievlekken mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat speciaal witsel om tennisschoenen weer wit te krijgen.
Dus even langs de sportkledingwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze nou weer schoon zijn, spuit ze dan regelmatig in met water en vuil afstotende spray, blijven ze langer schoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@BBundy, Nee, sorry.
weet geen merk. Ik heb nog wel een zgn. Grootmoederstip gevonden Was de schoenen en laat ze daarna 24 uur in een bak water met citroen staan weet niet of het werkt.
suc6
Als je een vaatwasser hebt zou ik ze daar in doen. Dit houdt je schoenen mooier dan in de wasmachine. Wel op de kop in de vaatwasser, anders blijft er water staan in je schoen. Je zou de vlekken kunnen voorbehandelen met bovenstaande middelen, maar ook zonder waren mijn schoenen altijd weer schoon.
Als ze uit de vaatwasser komen aan de openlucht laten drogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan niet samen met de borden van de kaasfondue, haha
Pak eens een doekje en wat iet of wat vochtig is en strooi er wat bakpoeder op en wrijf voorzichtig over de vlek.
Daarna met water deppen
Eventueel herhalen.