Waar kun je een rubberen bezem voor gebruiken? Voor welke ondergronden?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben vooral benieuwd naar eigen ervaringen en of een rubberen bezem aanleiding is om geen 'haren' bezem meer te hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.2K

Het beste antwoord

Verwijdert stof, haren en vuil van tapijt, parket, tegels, stenen vloeren, enz.
Ik veeg er zelfs buiten mijn stoep en tuinpad mee.
Makkelijk onder de kraan af te spoelen en licht handteerbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Geschikt voor vele doeleinden. Zowel nat als droog te gebruiken en voorzien van een watertrekker. Geschikt voor ruwe en gladde oppervlakken. Eenvoudig af te spoelen en daardoor zeer hygiënisch. Veegt stof en vuil. Zelfs bladeren zijn geen probleem...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ook handig om honden-en kattenharen van vloerbedekking te halen. Beetje vochtig maken en bezemen maar, werkt prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bezem vochtig maken of de vloer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bezem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik me afvraag: hoe slecht is dit voor je tapijt? Of valt dat wel mee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een hoog polig wollen tapijt hebt is het geen aanrader.
Maar anders kan het echt geen kwaad
Ik zie ze vaak in bij de kapper. Op een gladde ondergrond, om de haren weg te vegen. De haren blijven niet steken aan een rubberen bezem.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook wel, maar dan gebruiken ze de wisser-kant, toch?
Deze bezem kan op alle soorten ondergrond gebruikt worden, waaronder vinyl, laminaat en zelfs tapijten. De rubberkop raakt nooit verstopt en verliest zijn vorm niet. Geschikt voor natte en droge vloeren, duurzaam en kan onder de kraan uitgewassen worden. Wordt zeer veel gebruikt in kapsalons. Ook bijzonder geschikt voor dierenharen. En deze bezem gaat veel langer mee dan een gewone bezem met haren.