Waar kun je een rubberen bezem voor gebruiken? Voor welke ondergronden?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben vooral benieuwd naar eigen ervaringen en of een rubberen bezem aanleiding is om geen 'haren' bezem meer te hebben.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Verwijdert stof, haren en vuil van tapijt, parket, tegels, stenen vloeren, enz. Ik veeg er zelfs buiten mijn stoep en tuinpad mee. Makkelijk onder de kraan af te spoelen en licht handteerbaar.

Geschikt voor vele doeleinden. Zowel nat als droog te gebruiken en voorzien van een watertrekker. Geschikt voor ruwe en gladde oppervlakken. Eenvoudig af te spoelen en daardoor zeer hygiënisch. Veegt stof en vuil. Zelfs bladeren zijn geen probleem...

Bronnen:
http://www.overtoom.nl/rubberen-bezem_M313036.html

Is ook handig om honden-en kattenharen van vloerbedekking te halen. Beetje vochtig maken en bezemen maar, werkt prima.

Ik zie ze vaak in bij de kapper. Op een gladde ondergrond, om de haren weg te vegen. De haren blijven niet steken aan een rubberen bezem.

Deze bezem kan op alle soorten ondergrond gebruikt worden, waaronder vinyl, laminaat en zelfs tapijten. De rubberkop raakt nooit verstopt en verliest zijn vorm niet. Geschikt voor natte en droge vloeren, duurzaam en kan onder de kraan uitgewassen worden. Wordt zeer veel gebruikt in kapsalons. Ook bijzonder geschikt voor dierenharen. En deze bezem gaat veel langer mee dan een gewone bezem met haren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100