hoe krijg ik schoenstrepen van korenblauw geverfde deuren zonder dat deze dof worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Dat zal niet lukken zonder dof te worden.
Door die strepen weg te vrijven gaat ook de was laag weg, want net daarin zitten die.
Als het verf is op basis van water dan kan je proberen met warm water met een beetje vaatwasproduct.
Als die op basis van white spirit is met ontvlek je die met hetzelfde.
Goed laten drogen en nadien grondig poetsen tot ze hun glas terug hebben .
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn wat dingen die je kan proberen, alleen geen garantie dat het lukt.
Een droog vezeldoekje.
De strepen weg gummen met een schone gum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die gum werkte bij ons altijd
Zwarte schoenstrepen op deuren verwijderen met droge doek met tandpasta erop.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook een wondersponsje laat de strepen verdwijnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.ah.nl/huishouden/tip?tipId=5791