kat op zitzak van zoon gepiest,hoe te reinigen?

De kat zat per ongeluk opgesloten in mijn zoon zijn kamer voor een paar uur en heeft op zijn dure zitzak van katoen zitten plassen,dat is natuurlijk erin getrokken in de bolletjes die erin zitten,hoe zou ik dit kunnen reinigen of kan ik de zitzak beter maar meteen wegmikkeren.
(op dit moment zou ik de kat willen wegmikkeren)
het is een vrij grote zitzak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En een vrij grote kat....?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kat kan er ook niks aan doen als hij opgesloten wordt.
Rieneke1
12 jaar geleden
zijn die bolletjes ook los te koop? en idd eigen schuld, niet die van de kat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze andere poes zit ook wel eens opgesloten in een slaapkamer voor een tijdje en dan als we haar eindelijk opmerken rent ze meteen naar de kattebak,die gaat niet poepen en pissen in de kamer,die ander had ook al eens in mijn zoons kussen gepoept! febreze alleen lijkt me niet afdoende met al die bolletjes in de zitzak.
Rieneke1
12 jaar geleden
de een kan het beter ophouden dan de ander, dat is bij mensen ook zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan gewoon losse bolletjes kopen hoor. google dit even en je hebt het zo gevonden.

Antwoorden (3)

je zou hem in bad kunnen wassen.
vloeibaar wasmiddel erin en goed naspoelen.
kattenpis is wel een erg penetrante lucht, dus of het er helemaal uitgaat????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen bad! idd. mischien onder de douche proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan natuurlijk ook, al kan je hem daar niet lekker een poosje in laten weken.
veel water gebruiken dan!
of misschien heb je een grote teil/speciekuip?
ik weet eigenlijk niet of die bolletjes ook los te koop zijn?
dan zou ik alleen de hoes wassen.
eerst flink weken in biotex groen, en vervolgens spoelen met water met een scheut azijn.
zo gewassen, zal ook de kat niets meer ruiken, en niet de neiging hebben er weer te plassen.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit geen rits in:-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook geen stukje die je netjes even openen kan? Dan kun je deze wel dicht naaien
Rieneke1
12 jaar geleden
idd even stukje opentornen op een naad.
Ivana
12 jaar geleden
Dan zit je hele huiskamer onder de bolletjes, die dingen zijn statisch. Ze zijn wel los te koop, maar schreeuwend duur. Je kunt die zitzak alleen maar openmaken IN een héle grote plastic zak, waar de zitzak inpast. De zitzak leeghalen levert ook moeilijkheden op. Er blijft minstens een halve kilo aan de wanden plakken. Dat wordt allemaal niks.
Je kunt beter bij een stomerij vragen of ze hem in zijn geheel voor je kunnen wassen of cleanen. En of ze garantie geven dat de geur er uit is en uit blijft. Zij hebben daar speciale middelen voor.
Mag ik vragen van welk merk de zitzak is? Op www.terapy.eu kan je eventueel nieuwe (goede kwaliteit) korrels kopen van de exacte hoeveelheid wat in jouw zitzak past.

Groetjes, Arne