waarmee kan ik gebruikte schoenpoetsborsteltjes weer schoon krijgen?

Ik wil ze voor een andere kleur gaan gebruiken. Kan dat bv met terpentine of tinner of wasbenzine? of met biotex?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Gewoon met water met afwasmiddel of een beetje biotex.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Koop je toch een nieuw borsteltje?
Ik heb voor elke kleur een borsteltje, die dingen kosten niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, wat een gedoe.
Als je geen nieuwe wil of kan kopen kun je ook een oude tandenborstel gebruiken.
Je krijg ze schoon in een bakje spirites.
Suc6
12 jaar geleden
Met deze TIP:
Leg de borstel in een bakje met warm water en een scheutje shampoo. Dit kan gewoon neutrale shampoo zijn. Laat een uurtje goed weken. Vervolgens was je de borstel schoon onder de kraan met een oude tandenborstel. Goed laten drogen en de borstel ziet er weer uit als nieuw!

En dan maar snel weer die schoenen poetsen!

Toegevoegd na 26 seconden:
http://www.marjaweetraad.nl/post/734860909/tips-trucs-schoenborstels-weer-schoon-ken-je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bleekmiddel, en dan ff een nachtje laten staan, werkt ook prima voor Toiletborstels en kost nog minder dan een nieuwe borstel.