Kan het dat iemands lichaamsgeur in een huis blijft hangen ook al is hij verhuisd?

iemand gaat in een huis wonen,er hangt een penetrante lucht,die hij niet thuis kan brengen,het lijkt op iemands lichaamsgeur erg muf,wat kun je naast ventileren en schoonmaken nog meer doen om deze geur kwijt te worden?

Toegevoegd na 4 dagen:
Bedankt voor de goede tips en antwoorden,de geur is gelukkig langzaam aan het wegtrekken.

12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil niet raar over komen, maar is er iemand overleden in dat huis?
De lichaams sappen die uit een dood lichaam komen, blijven in de vloer zitten en kunnen zeer penetrant ruiken en die lucht raak je bijna niet kwijt. Ook kunnen textielen (vloerbedekkingen, bepaalde behang soorten) ook luchtjes lang vast houden als iemand gewoon verhuisd is.
flyingcrow
12 jaar geleden
Tukkerr,wij maakten er zelf ook al macabere grapjes over,maar er is gelukkig alleen iemand verhuisd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk, blij te horen dat dit dan niet het geval is. Als ik jouw was zou ik eens rond kijken naar een ozon apparaat, dat krijgt alle luchtjes uit een woning, wordt ook veel gebruikt als er daadwerkelijk een lijk in een woning heeft gelegen, dus ga maar na hoe goed zo'n ding werkt tegen onaangename luchten.
Misschien kun je ook zo'n ding huren ipv kopen, scheelt je weer geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het met azijn (schoonmaken op zoveel mogelijk plekken) of zet een bakje met gemalen koffie 's nachts in die ruimte of kijk toch eens goed of er niet ergens dode dieren in verborgen ruimtes liggen ;) Muizen ofzo?

Het beste antwoord

proberen achter de oorzaak te komen (zolder kelder of kastjes)
anders zou het met luchten en schoonmaken uiteindelijk moeten verdwijnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk ook aan kruipruimtes...

Andere antwoorden (1)

Je kunt zeepjes op je c.v. leggen want als deze dan aan staat dan verspreid dit een zeepgeur door je huis.
Ook kun je hier en daar zakjes robijn wasverzachter neer leggen bijvoorbeeld achter de bank.

Er zijn ook elektrisch geurverspreiders te koop die je gewoon in een stopcontact steekt en ook deze verspreiden een heerlijke geur in je huis.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een pan met water en een scheutjes wasverzachter of schoonmaakmiddel opzetten en zachtjes zetten als het kookt,ook hiervan komt er een lekkere geur in je huis.