Kan ik kaarsvet ook uit m'n klding krijgen met vanish?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanish helpt niet neem een warme strijkbout en een rol keuken papier leg papier op het kledingstuk en dan de warme bout erop dit absorbeert het vet herhaal dit tot het kaarsvet verdwenen is let wel op de warmtestand van de bout en wat voor stof je kledingstuk heeft succes

Antwoorden (4)

Dat werkt goed omdat het vet is wel moet eerst kaarsvet eraf kan bijv met keukenpapiertje erop en dan overheenstrijken daarna vanish erop en laten intrekken en dan de wasmachine in! Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het niet, wel met vloeipapier en een strijkbout. Leg vloeipapier op de vlek en verwarm het met een strijkbout herhaal dit zolang totdat de vlek weg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eerst eens de methode strijkijzer: leg een stuk keukenpapier op de vlek en ga er dan overheen met een strijkijzer. Het kaarsvet wordt dan opgenomen in het papier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt kaarsvet het beste verwijderen door je kleding in een plastic zak te stoppen. Laat deze zak 1 uur in de koelkast liggen. Verwijder vervolgens het hard geworden kaarsvet met een niet al te scherp mes, let op dat je de kleding niet beschadigd.

Je kunt vervolgens het eventueel achtergebleven kaarsvet met een absorberend stukje papier en een strijkijzer verwijderen. Wanneer het kaarsvet dan nog niet weg is kun je Vanish Oxi Action Gel gebruiken om de kaarsvet vlek te verwijderen.

Giet een koffielepeltje gel (2 ml) rechtstreeks op de kaarsvet vlekken. Wrijf lichtjes over de kaarsvet vlekken met de onderkant van de doseerbol.

Laat 5 minuten inwerken. Voeg 60 ml Vanish Oxi Action Gel toe aan het wasmiddel. Was je kleding met de kaarsvet vlekken zoals voorgeschreven.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.vanish.nl/oplossingen-om-vlekken-te-verwijderen/vlekken-in-en-om-het-huis/kaarsvet-vlekken/