Hoe krijg ik een ingedroogde banaanvlek uit mijn dochters witte lievelingsknuffel? (Er zit overigens geen muziekje in de knuffel)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (3)

laten weken in de biotex...daarna gewoon meewassen met de was...
en de vlek is echt weg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Rieneke1
12 jaar geleden
zo is dat marion!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank jullie..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
percies! +
Banaan vlekken zijn lastige vlekken en zijn vaak moeilijk te verwijderen. Zowel “verse”als ingedroogde vlekken verdwijnen door het toevoegen van een schepje Vanish Oxi Action Crystal White Poeder.
Was het knuffeltje op 40 graden en voeg een schepje Vanish Oxi Action Crystal White Poeder toe. Het knuffeltje is weer helemaal schoon en fris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens met shout erop te sproeien.
Daarna met een vochtige spons voorzichtig wrijven en met een zacht doekje droogwrijven.