Ik heb een synthetische tas met zo'n goedkoop strijklogo erop. Zonder logo is de tas best mooi, dus ik wil het graag verwijderen. Hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Ik heb een keer goedkope kussens voor op mijn bank in de wasmachine gedaan en toen was het strijklogo verdwenen.
Dus als je tas in de wasmachine mag zou je dat eventueel kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat je iets kunt bereiken d.m.v. persen: een natte theedoek op de tas, dan met het strijkijzer op de hoogste stand de doek bijna droog strijken. Misschien dat het logo dan loslaat, maar ik geef je niet veel kans...
Als dat niet lukt kun je misschien een effen stukje stof of een plaatje dat je wèl leuk vindt op de tas plakken of (laten) naaien; dat heb ik zelf al vaker gedaan om een afbeelding die ik niet leuk vond weg te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat ze er bakpapier opdoen en dan strijken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is toch juist als je er een plaatje op wilt hebben? Niet eraf zover ik weet.
j5m
12 jaar geleden
Nee het schijnt ook zo te zijn als je het eraf wilt hebben.
j5m
12 jaar geleden
Als je geen bakpapier hebt kun je ook keukenpapier gebruiken.
Zo doen ze het ook bij t shirts.
Ik zou proberen het er af te krijgen zoals het er op gekomen is: heet strijken en als het nog heet is, proberen of je het er af kunt trekken.