De beste methode is door het niet vies te maken, uit het licht te houden en niet te dragen.
Een stofhoes helpt ook goed.
Alle andere mogelijkheden zijn minder effectief
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in een bak met een paar steradenttabletten laten weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apart wassen met Dato .
Houdt je kleding in optimale staat.
12 jaar geleden
Gewoon een sopje met biotex,als het aan een wasbeurt
toe is, nooit in de zon drogen.
12 jaar geleden
Het belangrijkste is om witte kleding alleen met ander wit wasgoed tegelijk te wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
af en toe Vanish Oxi Action (roze bus) toevoegen. Bij echte vlekken eerst stof nat maken en wat Vanish erop smeren het beste is een een nacht laten staan en dan in de wasmachine. gegarandeerde witte was!!