Mes is zwart door contact met vuur, hoe krijg ik dat weer schoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Brillo.

Antwoorden (3)

hard schrobben met een schuurspons en zeep!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een doekje met zeep afnemen. dan komt de roet er af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het mes is zwart geworden door een roetende vlam. Zo'n vlam heeft een gele kleur, van het gloeiende roet.

Houdt het mes in een blauwe vlam, dan verbrandt al het roet verbrandt. En uw mes is brandschoon.

Toegevoegd na 58 seconden:
Ik ga er even vanuit dat het niet het handvat, maar het lemmer betreft.