Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zijn er in Nederland geen Upright stofzuigers te koop?

Onlangs heb ik in Engeland een zogenaamde Upright Stofzuiger gekocht. Link:

http://www.hoover.co.uk/products/1/vacuum-
cleaners/3/bagless-upright/37/smart/77

In Nederland heb ik dit soort stofzuigers nooit gezien. Steelstofzuigers worden wel verkocht, maar dit zijn meer kruimelzuigers dan stofzuigers.

Weet iemand of ze de stofzuigers uberhaupt verkopen in Nederland, en wat de reden is dat deze stofzuigers niet (of nauwelijks) te krijgen zijn in Nederland?

In andere landen, in ieder geval Duitsland en Engeland, zijn ze wel te koop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
902

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Die verkopen ze ook in Nederland, o.a. bij Otto van het merk Montiss.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik nederland zijn ze wel degelijk te koop, echte stofzuigers met flink vermogen, en geen kruimeldieven.
ik denk alleen dat je niet zo gek vaak ziet, omdat het ondingen zijn.
ze zijn erg zwaar om te hanteren, en ergens behoorlijk onder zuigen kan je niet.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
De reden dat ze hier weinig verkocht worden ligt aan het feit dat ze niet erg ergonomisch zijn denk ik,
je moet immers het hele gewicht van de stofzuiger (en inhoud) telkens heen en weer bewegen
en bij de hier gebruikte stofzuigers alleen de zuigmond en de buis welke zo licht mogelijk geconstructeerd zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze worden wel verkocht,oa van Nilfisk maar meer voor de prof. markt. Deze stofzuigers zijn ook veel beter omdat ze vaak een meedraaiende borstel hebben voor tapijt. In de Verenigde Staten is bijna elke stofzuiger een steelmodel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding