Hoe krijg ik mijn spiegels echt glanzend??

Wasbenzine, glassex ( hoe kom je aan zo'n naam!), azijn, uien in het water, gewoon schoonmaakmiddel, afwasmiddel...alles heb ik al geprobeerd maar écht glanzend worden ze niet. Lijkt altijd een laagje achter te blijven..
Wie heeft de gouden tip?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoe komen ze erop; glassex.
Misschien heeft iemand ooit eens een flinke vrijpartij gehad op glas en had hij op dat moment iets bij de hand om het schoon te maken!
Kwam toen op het wonderbaarlijke idee om er een schoonmaakmiddel van te maken.
En zie, de glassex was geboren :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toppie Loes!
:-)

Het beste antwoord

Napoetsen met een krant!

Toegevoegd na 52 seconden:
Op de één of andere manier zorgt de drukinkt voor glans op ramen en spiegels. Dus neem het liefst een pagina met een flinke foto!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Glassex, maar dan uitwrijven met een oude opgepropte krant, geen keukenpapier! Resultaat is verbluffend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit wat je doet. Alle middelen die je noemt zijn goed. De truc is om daarna als het glas droog is het na te wrijven met keukenrol, toiletpapier of krantenpapier en dat regelmatig te verversen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met warm/ lauw water met een scheut ammoniak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sproei wat glassex erop en wrijf het weg met een opgefrommeld stuk krant.
14 jaar geleden
ik gebruik anti-condens, van het merk valma.
het is een spiritus-achtig goedje, wat je spiegels echt schoonmaakt.
de badkamerspiegel beslaat meteen een hele tijd niet meer, wel zo fijn!
ik wrijf na met een stuk keukenpapier.
Rieneke1
14 jaar geleden
Is je spiegel vies en je wilt hem schoon? Spuit wat deo erop, het werkt perfect! Ga er met een doekje overheen en de spiegel is als nieuw!

Vingers en vlekjes op een spiegel poets je weg met een oude krant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met een schuursponsje en schuurmiddel.daarna goed afspoelen