hoe schimmel uit een (dure) lederen jas verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn eerste reactie is: Beter voorkomen dan genezen, maar daar heb je denk ik niks (meer) aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beschimmelde leren paarden hoofdstellen maakte wij gewoon schoon met warm water en daarna weer als nieuw. Maar weet niet of het zelfde leer en schimmel is :( succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een schimmelschaar natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
breng hem eens naar een stomerij, misschien weten zij een oplossing

Het beste antwoord

Schimmel inwrijven met vaseline, dan 4 tot 5 uur laten intrekken, daarna schoonwrijven. Eerst proberen op een stukje dat niet in het zicht is.

http://www.huishoudplaza.nl/Vlekken/art/481/leer-vlekken-verwijderen