Horloge van stainless steel weer laten glimmen + lichte krassen verwijderen?

Hoe kan ik het bandje van mijn horloge van stainless steel weer laten glimmen en lichte krassen verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

Met Brasso koperpoets en een oud doekje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij gebruiken commandant wordt ook voor auto's gebruikt die verweerde lak hebben.
en je kunt er kleine krasjes mee weghalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik poets mijn zilveren ketting altijd met as van een sigaret, ik heb een tijdje terug ook de binnen kant van mijn horloge schoongemaakt met as van een sigaret en dat glimde weer mooi, als je zelf niet rookt kun je misschien iemand van je vrienden of kennissen vragen of die ene beetje as willen aftikken op je horloge, pak er dan een keukenpapiertje bij en wrijft het uit over dat gedeelte, echter weet ik niet of je daarmee ook lichte krassen kan verwijderen maar het valt wel minder op