Wat is in verhouding het best prijs, hoe lang gaan de afwasmiddelen mee, wat is het schoonst na een bepaalde tijd?

wat het schoonst is ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Alle normale afwasmiddelen zijn tegenwoordig even goed. De reclamemakers doen ons graag anders geloven om zodoende meer geld uit onze portemonnee te trekken.Kijk gewoon naar de prijs per liter product en reken uit wat het goedkoopst is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik DENK dat de duurdere geconcentreerde afwasmiddelen per liter beter schoonmaker (zijn dus effectiever) maar dat ze IN VERHOUDING veel duurder zijn dan de goedkope varianten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je dreft neemt is gewoon goed,maar ook ontzetend duur,dus gebruik ik gewoon van de aldi of lydl,omdat je er meestal,net zoveel indoet,alleen als je klaar bent en het water wegspoelt zie je pas hoeveel schuim erachterblijft bij een duur afwasmiddel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat de goedkopere producten niet onder doen voor de duurdere merken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedkoop is duurkoop...

Het is al een tijdje bijna niet meer te krijgen in de supermarkt. Maar ik was een groot fan van 'Ajax afwasmiddel'...

Voordeel hiervan is dat deze laagschuimend is en uitmuntent goed schoon maakt...

Bij gebrek aan beter gebruik ik Dreft. En ongeacht wat de andere zeggen in bovenstaande antwoorden is Dreft als afwasmiddel gewoon erg goed en veel beter dan menig ander afwasmiddel. En wat betreft die van de Aldi, of Lidl. Deze zijn verschrikkelijk slecht en uiteindelijk veel duurder. Om de heel simpele reden dat je hier veel meer van nodig hebt...

Eveneens de eerder genoemde suggestie dat alle afwasmiddelen tegenwoordig even goed zijn is ook niet waar. Dit is namelijk dezelfde onzin als dat alle cola merken hetzelfde zouden smaken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, jij houdt de economie goed draaiend!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed maar duur,en verschrikkelijk slecht bestaat tegenwoordig niet meer,maar toch kwalitatief wat minder.
toch plus 1 voor je standpunt.
Gewoon naar de aldi,prima afwasmiddel,goedkoop,gaat lang mee. Het is na ieder keer afwassen goed schoon en niet na een bepaalde tijd!