Hoe krijg ik een rode vlek schoon uit mijn hoogglans witte tafel?

De rode vlek komt van een rood doekje. Werkt de spons van balbo powerpad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (3)

de powerpad zal de vlek wel verwijderen, maar kan lichte krasjes veroorzaken, probeer het dus eerst op een niet zichtbare plek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens nagellakremover, dat werkte bij mij, maar probeer t eerst ff op een onopvallend plekje uit. Je weet nooit hoe het materiaal er op reageert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aceton werkt altijd prima