Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het verstandig om met cillit bang te werken zonder huishoudhandschoenen te dragen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

nou het is wel een agressief goedje hoor dus wil je je handen mooi houden dan zou ik toch maar handschoenen aandoen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Handschoenen zijn beter, zeker als je er lang meer werkt. Als je het kortdurend op je handen krijgt, kan het nog niet zoveel kwaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vast verstandiger om huishoudhandschoenen te dragen.
Schijnt nogal agressief spulletje te zijn.
Niet geschikt voor
warme of beschadigde oppervlakken, - niet zuurbestendig materialen, - marmer, - email, (- aluminium, - natuursteen, - verzinkt metaal, - textiel, - koper, - messing, - gesatineerde onderdelen, - linoleum, - geverniste, gelakte of geoliede houten vloeren, - rubber, - mat glas.

Waar gebruik je die troep dan wel voor?

Maar ik doe nooit iets met handschoenen.
Niet als ik schoonmaakmiddelen gebruik.
Niet als ik tegellijm of andere lijm gebruik.
Zelfs niet als ik secondelijm gebruik.
Niet als ik mozaiek voeg, zelfs niet als het hele donkere voeg is.
Niet als ik in de tuin werk.
Zelfs niet als ik dingetjes met blanke lak bespuit.

Mijn handen zijn dan ook niet om aan te zien...........

Toegevoegd na 10 minuten:
Lees hier een testuitslag over Cillit Bang
http://www.rawouters.nl/cillit_bang.pdf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En niet alleen cillit bang. Alle schoonmaakmiddelen zijn een aanslag op je handen. Een reiniginsmiddel dat ontvet, zal ook je huid ontvetten, gevolg: ruwe schrale huid, kloven etc. Dus eigenlijk altijd handschoenen aan als je met dat soort middelen werkt. Wegwerphandschoenen, bij de boerenbond ongeveer €7,- per doos van 100 stuks.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding