Ik spuit tegenwoordig overal dasty van de wibra op, en daarna in de wasmachine
anneliez
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Oh ja, dat spul heb ik hier!! Soms 'brandt' dat spul wel gaten in dingen. Zo goed is het haha. Hopelijk blijft mijn jurk dan wel heel. Nou ja, wat heb ik te verliezen. Ga het proberen.
Snuffel
12 jaar geleden
't gaat er al aardig uit. Na twee keer inspuiten en wassen, is er al heel wat uit, maar nog niet helemaal. Ik heb het nu nog maar eens ingespoten en laat het een paar uur intrekken. Bedankt voor de tip.

Andere antwoorden (8)

Niet, Ik ben zelf fietsenmaker en zeg tegen de klanten pas maar op dit krijg je er nooit meer uit,
Je KAN het wel proberen met remreiniger
Maar het is duur (5,20 per bus ) en zal niet veel helpen..
Jammergenoeg

X
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
insmeren met groene zeep en dan in de wasmachine doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met vlekkentovenaar van Dr. Beckmann. je hebt verschillende soorten.
Je hebt nodig: voor vet olie en smeer.
Te koop bij de drogist

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ook wasbenzine proberen. Doe het eerst op een klein stukje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan het met ossengalzeep proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wasbenzine lost vet op. Neem een schone doek, doop hem in de wasbenzine en wrijven maar. Als het vet opgelost is gauw genoeg je jurk in een sopje zetten, zodat een eventueel restje niet opnieuw vastdroogt.
Succes.
12 jaar geleden
met x10 krijg je dat er uit, mits de jurk nog niet gewassen is, verkrijgbaar bij de drogisterij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens met dreft afwasmiddel, dat is mijn tover middel! Ik had smeer op mijn ugg's, beetje dreft en voorzichtig wrijven....en weg was het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wasbenzine te koop bij kruidvat