Hoe krijg ik schuim (vloeibare dreft) uit mijn vaatwasser?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waren de vaatblokjes op? ;)
Heb ik ook een keer gedaan en dat doe ik noooooit meer.

Antwoorden (3)

Gewoon je vaatwasser een paar keer het spoelprogramma laten wassen zonder zeep en vaat dan is het weg.
Wat ook helpt is een beetje soda in het zeepbakje doen en een vol programma laten draaien dat lost ook het schuim op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas heb ik dat al zo'n 10 keer gedaan, alleen spoelen, want vol programma maakte het alleen maar erger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je normaal gesproken je handen met zeep wast en spoelt ze af in de
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er ging iets mis. Wat ik wilde zeggen is dat normaal gesproken vaatwasmiddel en handzeep niet goed samengaan. Misschien moet je een klein stukje handzeep in je vaatwasser doen en dan laten spoelen.
Een wasbeurtje met een halve liter volle koffiemelk zou je kunnen proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe er maar een ander soort zeepoplossing van een ander merk het ene merk maakt het andere kapot.
Werkt ook bij een met schuim verstopte gootsteen .